Terminy i opis zajęć na rok szkolny 2025/26 będą dostępne we wrześniu ’25
Jedna, miesięczna składka członkowska dla wszystkich bez względu na liczbę kursów: 110 zł/miesiąc*
Zajęcia rozpoczęły się 07.10.2024 i są zaplanowane do końca maja 2025 (zgodnie z kalendarzem szkoły).
* Nie dotyczy zajęć przygotowujących do egzaminów 8-klasisty, o których informacja zostanie przekazana tylko zainteresowanej grupie odbiorców
Graficzna wersja harmonogramu zajęć SKN400
– rok szkolny 2024/2025
Klasy 1-3

Klasy 4-8

Terminy i opis zajęć w roku szkolnym 2024/25

ZAJĘCIA GRAMATYCZNO-ORTOGRAFICZNE (KLASY 6)
Prowadząca: Aneta Wilczek
TERMIN: Środy 14:50 (8. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 6
OPIS ZAJĘĆ:
Celem jest utrwalenie i powtórzenie kluczowych wiadomości oraz umiejętności z zakresu nauczania języka polskiego, a także wyrównanie poziomu wiedzy. Zadanie tych zajęć to podniesienie sprawności językowej uczniów, czyli zdobycie przez nich praktycznej umiejętności swobodnego i prawidłowego posługiwania się językiem w mowie i piśmie poprzez następujące ćwiczenia:
– ortograficzno-interpunkcyjne
– gramatyczno-stylistyczne
Cele:
– utrwalenie, wyćwiczenie, wyrównanie poziomu wiedzy i umiejętności w zakresie sprawności językowej w mowie i piśmie
– poszerzenie i wzbogacanie wiedzy z gramatyki i ortografii
– zmotywowanie uczniów do pracy, pokonywania istniejących trudności i samokształcenia się
– odpowiednie przygotowanie szóstoklasistów do pisania testów gramatycznych, konkursów a w przyszłości – do egzaminu zewnętrznego
Formy zajęć:
– Wzbogacenie i utrwalenie wiadomości o częściach mowy
– Poszerzenie wiedzy o budowie i częściach zdania
– Wprowadzenie i utrwalanie podstawowych zasad ortograficznych i interpunkcyjnych

MYŚLĘ MATEMATYCZNIE (KLASY 3)
Prowadząca: Agnieszka Jaśkiewicz
TERMINY:
Grupa 1: Poniedziałki 12:55 (6. l.) 45 minut
Grupa 2: Czwartki 11:50 (5. l.) 45 minut
Grupa 3: Środy 16:40 (10. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 3
OPIS ZAJĘĆ:
Myślenie matematyczne jest zdolnością do myślenia i pracy w kategoriach liczbowych generujących zdolność do logicznego rozumowania. Tego logicznego rozumowania będziemy się uczyć poprzez rozwiązywanie problemów matematycznych, złożonych i wieloetapowych zadań z treścią, pokazywanie użyteczności matematyki w codziennym życiu, gry i zabawy logiczno – matematyczne. Będziemy pracować z wykorzystaniem ciekawych pomocy naukowych.

AKWARELOWE LOVE (1-8)
Prowadząca: Agnieszka Jaśkiewicz
TERMINY:
Grupa 1: Poniedziałki 13:55 (7-8. l.) 90 minut – Klasy 1-3
Grupa 2: Piątki 15:45 (9-10. l.) 90 minut – Klasy 4-8
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-8
OPIS ZAJĘĆ:
Malarstwo akwarelowe choć wygląda niewinnie jest najtrudniejszą techniką malarską. Nie ma jednak powodu do strachu. Akwarele są farbami dla każdego.
Potrzebne nam są tylko farby akwarelowe, papier akwarelowy, pędzel akwarelowy, woda, no i chęci i praktyka. Czasem kredki i mazaki akwarelowe????
Cel zajęć – stosowanie technik malowania akwarelami z użyciem profesjonalnych farb, pędzli i papieru oraz kredek i mazaków. Na te zajęcia konieczne będzie zakupienie swoich przyrządów / materiałów. Ich lista (pędzle, farby, papier, kredki, czy mazaki) zostanie udostępniona uczestnikom zajęć przed ich rozpoczęciem.

ANGIELSKI W BAJKACH (1-2)
Prowadząca: Agnieszka Kowalewska
TERMINY:
Grupa 1: Piątki 8:00 (1. l.) 45 minut
Grupa 2: Czwartki 8:55 (2. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-2
OPIS ZAJĘĆ:
Celem zajęć jest nauka języka angielskiego poprzez czytanie dzieciom lub oglądanie znanych im bajek w języku angielskim i na ich podstawie nauczanie nowego słownictwa oraz całych zwrotów. Zajęcia dają dziecku możliwość lepszego osłuchania się z językiem angielskim, jego akcentem, intonacją, sposobem konstruowania zdań oraz poznania nowych słów i konstrukcji gramatycznych. Pomagają również przyswoić prawidłową wymowę
poszczególnych słów.
Podczas zajęć dzieci słuchają lub oglądają bajki, tłumaczą słownictwo, odgrywają scenki, prowadzą dialogi oraz dobierają ilustracje do zacytowanych fragmentów. Regularny kontakt z określonymi frazami czy słowami sprawia, że łatwiej zostają zapamiętane przez dzieci.

WARSZTATY ŻYWIENIOWE: WIEM CO JEM (1-3)
Prowadząca: Ewa Ciepieniak
TERMIN: Poniedziałki 13:55 (7. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-12
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
Istotą warsztatów o zdrowym odżywianiu jest chęć wzbogacenia wiedzy dzieci na temat właściwego odżywiania, które jest kluczowe dla ich zdrowia, rozwoju i dobrego samopoczucia. Poprzez wprowadzenie nowatorskich metod nauczania, praktycznych zajęć kulinarnych oraz interaktywnych form edukacji, celem jest nie tylko przekazanie wiedzy teoretycznej, ale również kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych, które dzieci będą mogły stosować w codziennym życiu. Program ten ma za zadanie zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat wpływu diety na ich zdrowie, rozwijać umiejętności związane z wyborem i przygotowaniem zdrowych posiłków oraz promować odpowiedzialne podejście do jedzenia.
Niniejsze warsztaty mają na celu szerzenie idei świadomego i zrównoważonego stylu życia poprzez promowanie zdrowych nawyków żywieniowych. Celem jest edukowanie dzieci na temat znaczenia zdrowej diety dla ich fizycznego i psychicznego rozwoju, a także budowanie długotrwałych postaw prozdrowotnych. Zajęcia mają zachęcać i motywować dzieci do świadomego wybierania zdrowych produktów, aktywnego uczestniczenia w przygotowywaniu posiłków oraz do codziennego włączania zdrowych nawyków żywieniowych do swojego życia.

ARTYŚCI W AKCJI (1-3)
Prowadząca: Ewelina Omilian
TERMINY (do wyboru, zajęcia 1x w tygodniu):
Grupa 1: Czwartki 16:40 (10.l.) 45 minut
Grupa 3: Piątki 8:55 (2.l.) 45 minut
Grupa 4: Piątki 14:50 (8.l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3

SŁOWA W CISZY: ZAJĘCIA CZYTELNICZE (1-3)
Prowadząca: Ewelina Omilian
TERMIN: Środy 16:40 (10. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
Zajęcia czytelnicze to świetny sposób na chwilę relaksu w szkolnej codzienności i zanurzenie się w literaturze dziecięcej. Na zajęciach dzieci będą miały możliwość odpoczynku od codziennego pędu i skupienia na jednej czynności – czytaniu. Przeczytane przez nauczyciela czy inne dzieci opowieści będą wprowadzać w przyjemny nastrój i stymulować wyobraźnię. Na koniec zajęć zaplanowany jest QUIZ, który pozwoli dzieciom sprawdzić swoją pamięć i zrozumienie tekstu.

ZAJĘCIA KREATYWNE (1-3)
Prowadząca: Monika Ośko
TERMIN: Wtorki 13:55 (7-8. l.) 90 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
Stworzymy przestrzeń, w której każdy uczestnik będzie mógł odkryć i rozwijać swoje artystyczne zdolności. Będziemy rozwijać kreatywność, wzmacniać umiejętności manualne i kształtować wyobraźnię przestrzenną. Na zajęciach będziemy odkrywać różne techniki malarstwa i rysunku, będziemy pracować nad detalem i ekspresją oraz tworzyć własne kompozycje i abstrakcje. Oprócz tego oddamy się twórczej ekspresji, tworząc zapachowe świece, barwione koszulki, biżuterię, czy też inne tematyczne prace techniczne.

ZAJĘCIA UMUZYKALNIAJĄCE (1-3)
Prowadzący: Michał Czubaszek
TERMIN: Poniedziałki 14:50 (8. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-20
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
Śpiewanie w grupie, piosenki dostosowane do pory roku, ważnych wydarzeń lub propozycji dzieci. Zajęcia rytmiczne z ruchem, gestykulacją, klaskaniem, a także przy użyciu instrumentów perkusyjnych. Wykonywanie piosenek śpiewem z akompaniamentem instrumentów perkusyjnych. Zajęcia metodą improwizacji dyrygowanej, zw. „Conduction” oraz z użyciem metody amerykańskiego nauczyciela muzyki Tylera Swicka – ćwiczenia rytmiczne z wykorzystaniem przeznaczonego do tej metody kanału w serwisie YouTube. Przygotowanie dzieci z klas 1-3 do nauki muzyki w klasach 4-7: poszerzanie wiedzy o instrumentach, kompozytorach i pojęciach muzycznych, dostosowane do ich wieku i możliwości.

ROZŚPIEWANI! (Z EMISJĄ GŁOSU) (1-3)
Prowadząca: Sylwia Malinowska-Piątek
TERMIN: Środy 14:50 (8. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
To jedyne zajęcia , gdzie oficjalnie należy być głośno 🙂
To również zajęcia, na których dzieci dowiedzą się co ze śpiewaniem mają wspólnego Baba Jaga, wyścigówka i gorący ziemniak.
Zapraszamy wszystkie dzieci, które chcą nauczyć się śpiewać w zdrowy, naturalny sposób i jednocześnie nie boją się zmierzyć z ćwiczeniami, które do tego prowadzą.

TEATRALNY KRĄG (1-3)
Prowadząca: Natalia Zajda-Nowakowska
TERMIN: Środy 7:45 (start przed 1. lekcją!) 60 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-3
OPIS ZAJĘĆ:
Teatralny Krąg to grupa teatralna składająca się z uczniów klas 2-3 szkoły podstawowej, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności aktorskie, wyobraźnię, twórcze myślenie i działanie.
W Teatralnym Kręgu będziemy rozmawiać o istotnych dla nas sprawach, wcielając się w różne role. Uczestnicy zdobędą umiejętność improwizacji, umiejętność bycia w roli oraz wyrażania emocji i uczuć. Będziemy pracować nad ekspresją, świadomością ciała, dykcją oraz emisją głosu. Na zajęciach będziemy korzystać z technik teatralnych i dramowych. Członkowie grupy teatralnej mają szansę zbudować pewność siebie, podnieść poczucie własnej wartości, a także nauczyć się pracy ze swoimi emocjami i reagowania na emocje partnerów scenicznych. Oprócz zdolności artystycznych, rozwiną się także ich kompetencje społeczne.

JESTEM (PRAWIE) W 4. KLASIE (KLASY 3)
Prowadząca: Agnieszka Jaśkiewicz
TERMIN: Czwartki 16:40 (10. l.) 45m
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-14
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 3
OPIS ZAJĘĆ:
Każdy uczeń klasy 4 powie, że nauka w klasie 4 zdecydowanie różni się od tej w klasach 1-3. Ale nie ma co panikować, trzeba się po prostu do klasy 4 przygotować.
Zajęcia te przygotują dzieci do spokojnego rozpoczęcia nauki w klasie 4. Przyczynią się do zwiększenia sukcesu edukacyjnego dziecka, do usprawnienia jego organizacji i zwiększenia motywacji wewnętrznej. Nauczą 4 funkcji zarządczych i pracy z kalendarzem.
Cel: Wzmocnienie dziecka na gruncie edukacyjnym, społecznym, emocjonalnym.
W ramach pierwszych zajęć zaprosimy rodziców dzieci z grupy na jedne 90-minutowe warsztaty dla rodziców.

ZAJĘCIA KREATYWNE Z EL. TERAPII RĘKI (1-4)
Prowadząca: Patrycja Woroniecka
TERMINY (do wyboru, zajęcia 1x w tygodniu):
Grupa 1: Czwartki 12:55 (6. l.) 45 minut – grupa początkująca 1-3
Grupa 2: Czwartki 13:55 (7. l.) 45 minut – grupa kontynuująca 2-4
Grupa 3: Czwartki 14:50 (8. l.) 45 minut – grupa początkująca 1-3
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-4
OPIS ZAJĘĆ:
Ręce to jedno z najcenniejszych narzędzi poznania świata, a co za tym idzie, nabywania nowych umiejętności. Terapia ręki ogólnie definiując to ćwiczenia całego ciała tak, aby umożliwić ręce wykonywanie jej funkcji w możliwie najlepszy sposób. Sztuka to wspaniała okazja do wykorzystania elementów terapii ręki. Na zajęciach skupimy się na rozwoju umiejętności grafomotorycznych poprzez stosowanie różnorodnych technik plastycznych. Będziemy malować, wycinać, wydzierać, stemplować, lepić i tworzyć artystyczne dzieła z różnorodnych materiałów. Dzieci będą miały okazję na wyrażanie siebie poprzez różne formy sztuki oraz rozwijanie swojej kreatywności. Warsztaty odbywają się w atmosferze pełnej pozytywnej energii, pozwalając uczestnikom na wyciszenie się przy sztuce i czerpanie radości ze wspólnego tworzenia.

VARSAVIANISTYKA (1-4)
Prowadząca: Barbara Miros
TERMINY:
Grupa 1: Wtorki 15:45 (9. l.) 45 minut – grupa kontynuująca 2-4
Grupa 2: Środy 12:55 (6. l.) 45 minut – grupa początkująca 1-3
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-4
OPIS ZAJĘĆ:
Założeniem zajęć jest zainteresowanie dzieci tym, co je otacza, zaczynając od Wilanowa- dzielnicy, w której mieszkają, po historię dawną Warszawy i jej początków. Poznawanie ciekawych postaci związanych z Warszawą – gdzie mieszkali, jak żyli, co robili. Będziemy rozbudzać w dzieciach ciekawość historią i zachęcać do odkrywania. Będziemy też pracować z mapą i poszerzać wiedzę ogólną. W wybrane soboty, wspólnie z chętnymi uczestnikami z grupy zajęciowej, planujemy wycieczki w ciekawe miejsca na mapie Warszawy (wycieczki są w ramach składki członkowskiej, dodatkowo obowiązuje jedynie koszt ewentualnych biletów na wystawy, czy wejścia).

ZASZNURKOWANI (1-4)
Prowadząca: Anna Kwaśnik
TERMINY:
Grupa 1: Poniedziałki 7:45 (przed 1. lekcją!) 60m – grupa początkująca 1-3
Grupa 2: Czwartki 14:50 (8-9. l.) 90m – grupa kontynuująca 3-4
LICZBA UCZESTNIKÓW: 7-8
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 1-4
OPIS ZAJĘĆ:
Zasznurkowani, czyli jak plątać, żeby się nie zaplątać.
Zajęcia skierowane są do dzieci, które chciałyby poskromić szydełko i sznurek podczas naszych rękodzielniczych spotkań. Poznamy podstawy makramy i szydełkowania. Oderwiemy nasze ręce od ekranów telefonów i skupimy się na sobie i poznawaniu możliwości wykorzystania różnego rodzaju sznurków i włóczek. Nauczymy się wykorzystywać szydełko i różne inne akcesoria niezbędne do tworzenia własnych niepowtarzalnych, dających ogrom satysfakcji dzieł. Wykonana własnoręcznie rzecz raduje podwójnie, zarówno jej twórcę jak i osobę nią obdarowaną. Stworzymy wiele rękodzielniczych prac jak chociażby: breloczki, zawieszki, świeczniki, podkładki, koszyki.

TRAVEL CLUB (3-4)
Prowadząca: Agnieszka Kowalewska
TERMIN: Czwartki 8:00 (1. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 3-4
OPIS ZAJĘĆ:
Zajęcia w języku angielskim skierowane do uczniów z klas 3-4. Podczas zajęć będziemy podróżować przez wszystkie kontynenty, poznawać nazwy geograficzne, zwierzęta, potrawy, zjawiska pogodowe oraz inne słownictwo nawiązujące do danego regionu w języku angielskim. Poznany najciekawsze atrakcje turystyczne ciekawych krajów świata. Będziemy również uczyć się całych zwrotów przydatnych podczas podróży (umiejętność pytania o drogę, dialogi w restauracji, kupowanie biletu itp.) m.in. poprzez odgrywanie scenek, pracę z kartami czy konwersacje.

RAZEM Z MUZYKĄ (4-7)
Prowadzący: Michał Czubaszek
TERMIN: Czwartki 15:45 (9. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 4-7
OPIS ZAJĘĆ:
Wspólne muzykowanie poprzez śpiew, granie na instrumentach, zespół muzyczny, improwizacja techniką „Conduction”, łączenie muzyki i śpiewu, śpiewanie na głosy. Uzupełnianie wiadomości i umiejętności z lekcji i rozszerzanie podstawy programowej z muzyki.

SZKOLNE KOŁO EKSPERYMENTALNE (4-8)
Prowadząca: Agnieszka Redkiewicz
TERMINY:
Grupa 1: Poniedziałki 14:50 (8. l.) 45 minut
Grupa 2: Środy 14:50 (8. l.) 45 minut
Grupa 3: Piątki 12:55 (6. l.) 45 minut
Grupa 4: Piątki 13:55 (7. l.) 45 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 4-8
OPIS ZAJĘĆ:
Chyba każdy z nas lubi eksperymentowanie. Ciekawość popycha nas do mieszania ze sobą różnych substancji, aby zobaczyć co się stanie. Niektórzy przeprowadzają wybrane doświadczenia samodzielnie w domu lub na podwórku, a jeszcze inni pasjami oglądają przeróżne doświadczenia umieszczone na YouTube i w skrytości marzą, aby też je kiedyś samodzielnie wykonać.
Czasami wszystko się udaje, a czasami mimo naszych szczerych chęci nie wychodzi absolutnie nic… Diabeł tkwi bowiem w szczegółach. Aby dobrze zabrać się za konkretne doświadczenie potocznie nazywane właśnie „eksperymentem” należałoby wiedzieć o co w ogóle w nim chodzi. Warto choć odrobinę uwagi poświecić na zrozumienie co właściwie się w danym doświadczeniu dzieje. Dlaczego zachodzą takie a nie inne reakcje? I czemu czasami się najzwyczajniej nie udaje? Na te i inne pytanie możecie znaleźć odpowiedzi na zajęciach SZKOLNEGO KOŁA EKSPERYMENTALNEGO.
To właśnie tu połączymy wiedzę z praktyką. Najpierw zastanowimy się dlaczego COŚ się dzieje, a potem sprawdzimy czy rzeczywiście się dzieje. Będzie naukowo. Będzie kolorowo. I wreszcie będzie bardzo „eksperymentowo”.

KALIGRAFIA: BRUSHLETTERING I BULLET JOURNAL (4-8)
Prowadząca: Iwona Klimczak-Jachimska
TERMIN: Poniedziałki 16:50 (10. l.) 60 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 4-8
OPIS ZAJĘĆ:
Podstawy Brushletteringu: Nauka techniki pisania przy użyciu pisaków pędzelkowych (brush pens), które pozwalają na tworzenie dynamicznych, płynnych liter poprzez kontrolowanie nacisku ręki.
Ćwiczenie grubości linii: Zrozumienie zasady „grubo w dół, cienko w górę”, co jest podstawą brushletteringu. Ćwiczenia na tworzenie odpowiednich kształtów liter i równomiernych odstępów.
Stylizacja liter: Nauka tworzenia różnych stylów liter, od prostych po bardziej ozdobne. Eksperymentowanie z wielkością i kształtem liter w celu rozwoju indywidualnego stylu pisma.
Tworzenie prac artystycznych: Uczestnicy będą mieli możliwość stworzenia własnych projektów, takich jak cytaty motywacyjne, kartki okolicznościowe lub plakaty z użyciem brushletteringu.
Bullet Journal (BuJo):
Podstawy Bullet Journalingu: Wprowadzenie do idei Bullet Journal, czyli systemu organizacji zadań i czasu, który można dostosować do własnych potrzeb.
Tworzenie rozkładów: Uczestnicy nauczą się tworzyć różne układy stron, takie jak plany miesięczne, tygodniowe i dzienne, a także listy zadań, trackery nawyków, śledzenie celów i postępów.
Kreatywne podejście do organizacji: Nauka jak łączyć planowanie z elementami artystycznymi – dodawanie ilustracji, ikon, grafik i kolorów, aby Bullet Journal był nie tylko funkcjonalny, ale również estetyczny.
Personalizacja Bullet Journala: Dostosowywanie systemu do indywidualnych potrzeb uczestników, aby każdy mógł śledzić swoje cele, nawyki, wydarzenia i hobby w sposób, który najbardziej im odpowiada.
Kombinacja z Brushletteringiem: Nauka wykorzystania umiejętności brushletteringu w prowadzeniu Bullet Journala – od stylizowania tytułów stron po tworzenie artystycznych nagłówków i cytatów.

TEATR IMPRO (4-8)
Prowadząca: Sylwia Sławińska-Janikowska
TERMIN: Piątki 12:55 (6-7. l.) 90 minut
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-10
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 4-8

ABC PSYCHOLOGII NASTOLATKA (4-8)
Prowadząca: Agnieszka Jaśkiewicz
TERMIN: —
LICZBA UCZESTNIKÓW: 8-15
PRZEDZIAŁ WIEKOWY: KLASY 4-8
OPIS ZAJĘĆ:
Wiek dorastania jest zdecydowanie łatwiejszy, gdy dorastający posiada podstawową wiedzę psychologiczną. Zajęcia pozwolą dziecku na lepsze zrozumienie siebie.
Cel: Wzmocnienie dziecka na gruncie emocjonalnym i społecznym. W ramach pierwszych zajęć zaprosimy rodziców dzieci z grupy na jedno 45-minutowe spotkanie dla rodziców.
Przykładowe tematy zajęć:
A jak autoprezentacja, czyli jak mnie widzą tak mnie piszą.
A jak asertywność, czyli jak mieć swoje zdanie i je spokojnie wyrażać.
C jak charakter i jak go kształtować.
C jak cel i jak go osiągnąć i czym różni się od marzenia.
K jak kryzys a może kryzysy i co na to pewien Erikson.
R jak rywalizacja i czym różni się zdrowa od chorej.
T jak temperament, czyli taki się urodziłem/łam.
T jak tolerancja i dlaczego to nie to samo co akceptacja.
O jak osobowość, czyli o reagowaniu na otoczenie i wchodzeniu w interakcje